18 Şubat 2010 Perşembe

Vira Bismillah!

Sahibi olduğum Sükût-u Hayal isimli gemimle blog denizinde seyre başlıyorum bugün itibariyle. Yaşadıklarım, gördüklerim, duyduklarım, okuduklarım, öğrendiklerim... Sevinçlerim, mutlu anlarım, değerli zamanlarım... Ailem, arkadaşlarım, sevdiklerim, tanıdıklarım... Gerçek hayatın somut varlıkları ve olaylarını sanala taşımaya çalışacağım. Bakalım bu hayat seyahatimde nelerle karşılacağım? Ve elbetteki bu seyahatin sonunu yazamayacağım. Ne acı... Belki de başkaları yazacaklar kimbilir...

Gemiyi suya indiriyorum... Vira Bismillah!

2 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Merhaba Alper!
Blog camiyasına hoş geldin.İlk izleyicin de benim.İnşallah hayırlı olur.Ben blog camiyasında neredeyse 1 yılı tamamlıyacağım.Hiç olumsuz bir şeyle karşılaşmadım.Senin de karşılaşmamanı diliyorum ve sana hayırlı olsun diyorum.Güzel dostluklar kurman dileğiyle:::)))
Hayırlı cumalar...

Seyir Kulesi dedi ki...

Teşekkür ederim ablacım, sizin tavsiyenizle yazmaya başladığımı burda belirtmek istiyorum :) İnşallah söylediğiniz gibi olur. Muhabbetle...